Pengikut

Ahad, 28 Mei 2017

Antologi Cerpen Kanak-kanak: Kartunis Muda

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.



Bermula daripada menulis secara eceran, kini bertukar bentuk kepada buku.

Cerpen kanak-kanak pertama saya disiarkan dalam majalah Dewan Pelajar, April 2013.
Tidak berhenti di situ sahaja, Antologi Cerpen Kanak-kanak: Kartunis Muda ini menghimpunkan 14 buah cerpen kanak-kanak yang pernah disiarkan dalam majalah Dewan Pelajar.

Daripada 14 buah cerpen itu, terdapat 3 buah cerpen saya yang dimuatkan dalam antologi ini.

1. Ujian Kejujuran
2. Anugerah Syawal nan Mulia
3. Haikal

Biarpun hanya antologi, kepuasan itu tetap dirasai kerana penerbit yang menerbitkan antologi ini bukan calang-calang iaitu Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP).

Rakan-rakan yang berminat untuk mendapatkan antologi ini boleh tinggalkan komen di bawah. Nanti saya, PM.

Harga yang ditawarkan RM13 termasuk pos ekspres atau RM10 untuk pos biasa. Jika mahu penjimatan lagi, boleh dapatkan sekali dengan mana-mana buku saya yang lain.

Sokongan kalian amatlah saya hargai. Terima kasih.

#kartunismuda #cerpenkanakkanak #dbp #bukubaharu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78