Pengikut

Isnin, 3 September 2012

Pembelajaran Sepanjang Hayat

kredit gambar daripada sibur-sibur blogspot

Saya rasa antara banyak kerjaya, kerjaya gurulah yang paling sibuk menghadiri kursus. Oleh itu, saya namakan kerjaya guru sebagai kerjaya pembelajaran sepanjang hayat. Bukan sahaja kerjanya mengajar dan memberi ilmu kepada muridnya bahkan guru sendiri harus mempertingkatkan ilmu diri sendiri. Maklumlah hendak melahirkan modal insan kelas pertama.

Minggu ini sekitar 5-8 Septermber 2012, kursus penyebaran KSSR akan bersambung lagi. Antara mata pelajaran yang terlibat ialah Dunia Seni Visual dan Muzik. Disebabkan guru di sekolah saya banyak yang terlibat dengan komitmen lain saya 'terpaksa' menggantikan seorang guru untuk mengikuti kursus KSSR-Dunia Seni Visual Tahun 3 2013 di PKG Kalumpang. Mahu tidak mahu saya tidak boleh kata tidak kerana SAYA ADALAH YANG MENURUT PERINTAH.

Kreatifkah saya ini? Tunggu....

Walau bagaimanapun saya positifkan minda bahawa bolehlah saya mengambil peluang ini menambahkan ilmu. Jadi saya harapkan niat saya itu diberkati dan dirahmati oleh Allah SWT. Moga Dia mempermudahkan segala urusannya. Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78