Pengikut

Ahad, 23 September 2018

Beli Buku dengan Harga Jimat

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.



Kerja penulisan memerlukan perancangan yang berkesan. Bukan hari ini tulis, esok siap. Lusa dah terbit buku. Oleh itu, setiap buku yang terbit merupakan hasil titik peluh yang harus dihargai. 

Dari tahun 2009 hingga 2018, inilah hasil kerja saya yang didokumentasikan dalam bentuk buku perseorangan dan antologi bersama (Tetamu Istimewa sudah kehabisan stok). 

Kepada rakan-rakan yang belum pernah membaca karya saya dan berhasrat untuk membaca dan memiliki kesemua buku saya, saya berbesar hati untuk menawarkan pembelian pakej buku saya dengan harga istimewa. 

1. Madu di Tangan - RM15
2. Bila Ayah Berkaca Mata Hitam - RM25
3. Gadis dan Cermin Masa Depan - RM25
4. Kartunis Muda - RM9
5. Rimbun Kehidupan - RM25
6. Rencah Kehidupan - RM25

HARGA PAKEJ: RM90/RM100 (S&S) TERMASUK KOS PENGHANTARAN.

Tanpa pembaca, siapalah penulis. Sokongan pembaca amatlah saya hargai. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78