Pengikut

Khamis, 22 Mei 2014

Kerana Terpaksa Aku Relakan Full Episod - Tonton Online (Kepala Bergetar)

Assalamualaikum.

Kerana Terpaksa Aku Relakan 


Satu lagi drama adaptasi novel menghiasi kaca televisyen bagi menggantikan drama Aku Isterinya. Kerana Terpaksa Aku Relakan karya Umie Nadzimah ini bersiaran di slot Akasia TV3 pada pukul 7.00 petang

Menampilkan pelakon seperti Izreen Azminda (Indah Halina), Amar Baharin (Tajul Razin/Zen), Dian P.Ramlee (Datuk Safiyah), Syafik Kyle (Tajul Fahin), Eddy Asraf (Tajul Zahin), Aliza Shadan (Mak Mariah), Nadia Aqilah (Zawati), Hairi Safwan (Yazid) dan Afzan (Saiful). 

Boleh tonton online Kerana Aku Terpaksa Aku Relakan Full Episod di sini di blog Kepala Bergetar

Lagu tema Patah Sayap ciptaan Hafiz Hamidun dalam Kerana Terpaksa Aku Relakan adalah nyanyian NadiaAqila Bajuri (Zawati kakak tiri Indah). 

3 ulasan:

  1. dah lama x layan drama.. rasa malas plak nk tengok.. hehe

    BalasPadam
  2. best best tak sabar nak tunggu hari isnin :))))))))))))

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78