Pengikut

Jumaat, 21 Mac 2014

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 46 - Tonton Online (Kepala Bergetar)

Assalamualaikum. 


Hari ini merupakan hari terakhir sebelum sekolah bercuti penggal pertama selama satu minggu. Saya juga mengambil kesempatan ini untuk pulang ke kampung. Petang ini akan bertolak ke Alor Setar menaiki bas. Doakan saya selamat sampai ya. 

Kepada peminat drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta bolehlah tonton online episode 46 nanti. Kali ini saya ingin memperkenalkan sebuah lagi blog yang berpotensi tinggi dengan entri tonton online iaitu KEPALA BERGETAR.


Nota: Jika di kampung nanti tahap capaian internet baik, akan saya terbitkan entri baharu. Jika sebaliknya, entri inilah sepanjang satu minggu nanti.


7 ulasan:

  1. assalamualaikum cikgu wahh nampaknya ramai suka cerita nie..

    BalasPadam
  2. selamat menonton online..

    BalasPadam
  3. Selamat bercuti cikgu Helmi... salam ceria selalu.. :)

    BalasPadam
  4. helmi di kampung sekarang ini ya.. selamat bercuti..

    BalasPadam
  5. balik kampung rupanya cikgu seorang ni
    selamat bercuti ye =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Belong ToTetamu Istimewa | Designed All Reserved By KathyR’bain78